Çözümün merkezi Turunç Masa

Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim sistemi Turunç Masa, günün her anında Muratpaşa ve belediye arasındaki iletişim ve etkileşimi sağlıyor.

Güncel 10 Haziran 2018 15:50
Çözümün merkezi Turunç Masa
-A +A

Yılın ilk 5 ayında sadece çağrı merkezi saatte ortalama 25 Muratpaşa sakiniyle görüşürken Turunç Masa'ya ulaşan başvuruların çözüm oranı yüzde 95.5 oldu. 

3.5 YILI GERİDE BIRAKTI
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal'ın bir yönetişim sistemi olarak en ince ayrıntısına kadar üzerinde çalıştığı Turunç Masa, hizmette 3.5 yılı geride bıraktı. İlçe sakinlerinin belediye yönetimine katılmasının aracı olan Turunç Masa, başvuru masası, çağrı merkezi, gezici ekip, sosyal medya ve internet gibi araçlarla çalışıyor. Bu kanallar üzerinden belediyeye ulaştırılan istek, öneri ya da şikayetler en geç 2 gün içinde çözüme ulaştırılıyor. Turunç Masa, 47 kişilik ekiple günün 24 saati, 500 bine yaklaşan nüfusuyla Antalya'nın kalbi Muratpaşa ve belediye arasındaki iletişimi ve etkileşimi sağlıyor.

YÜZDE 95.5 ÇÖZÜM
Yılın 5 aylık verilene göre, Turunç Masa'nın 16 kişinin görev yaptığı çağrı merkezi, 88 bin 541 görüşme yaptı. Turunç Masa, saatlik ortalama 25 çağrıya cevap verirken, 45 bin 572 görüşmeyi başvuru haline getirdi. Turunç Masa, anılan dönemde, farklı kanallarla birlikte toplam 58 bin 73 başvuru kaydı alırken bunların yüzde 95.5'i yani 55 bin 463'ü sonuçlandırıldı. Koordinasyon merkezi ise alınan başvuruların bilgilendirmesi için 94 bin 687 görüşme yaptı. Sonuçlandırılan başvurularda memnuniyet oranı yüzde 87.54 olarak gerçekleşti.
DHA

Facebook'ta paylaş butonu
Print
Yorum Yap
Yorumunuz
1000

Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...

Facebook Yorumları
Dikkat Çekenler
Yazarlar
Çok Okunanlar
Çok Yorumlananlar
Alıntı Yazarlar
Anket

Sayfalar
Duyurular
Linkler
Arşiv
Günlük Gazeteler
Oku
Ziyaretçi Defteri
Hava Durumu
Hava Durumu
Yükleniyor...